Caelus

Šitas laikrodis matyt geriausiai iliustruoja, kuo man patinka šis hobis – galimybėmis. Nes išties Tu gali pasidaryti tai ką Tu nori (žinoma proto / piniginės leidžiamose ribose :). Gali pasirinkti norimą korpusą, ciferblatą, rodykles, mechanizmą… gali sudėlioti tokią jų kombinaciją, kuri neįmanoma gamykliškai jau vien todėl, kad, pvz. kaip šiame laikrodyje – tie gamintojai skirtingi būtų.

Akylesnis laikrodžių mėgėjas pastebėtų, kad šiame laikrodyje korpusas yra Omega Aquaterra stiliaus; ciferblatas – IWC Pilot stiliaus; o rodyklės – Zenith Type 20 Montre d’aeuroneuf stiliaus… ir visa tai yra varoma (originalaus) Omega 1400 kvarcinio mechanizmo su automatiniu prisukimu :)

Man atrodo, kad laikrodis kaip reta pavykęs: viena vertus jis sportiško stiliaus, nenuobodus (su ryškiais raudonais akcentais), bet tačiau ne per daug margas – juodai baltas ciferblatas su sidabrinėm ir baltom rodyklėm, tai visai klasikinė kombinacija, – tokį visai galima nešioti tiek prie džinsų (ar kitų laisvalaikio rūbų), tiek ir prie kostiumo.

Specs:

Mechanizmas: NOS Omega 1400, kitaip tariant ETA 205.111 Autoquartz’as – t.y. kvarcinis mechanizmas su automatiniu prisukimu. Šiuo atveju automatinio prisukimo rotorius ne prisukinėja spyruoklę, kaip įprasta atitinkamuose mechaniniuose laikrodžiuose, tačiau suka mažytį elektros generatorių, pastarasis krauna akumuliatorinį elementą, kurio energija vėliau naudojama kvarcinio mechanizmo darbui. Tai (teoriškai) leidžia atsisakyti reguliaraus elementų keitimo, reikia tik nepamiršti laikrodį laikas nuo laiko nešioti.

ETA Autoquartz’us savo laikrodžiuose naudojo eilė gamintojų – apart Omegos, taip pat Tissot, Rado, Longines, Swatch iš žinomiausių, bet ir eilė smulkesnių gamintojų (netgi Franck Muller!). Omegos variantas matyt vienas iš labiausiai dekoratyvių (ypač jei lyginti su gerokai paprasčiau išbaigtais Swatch (kas savaime suprantama) ar Tissot (kas suprantama mažiau)): Ženevos juostos ant rotoriaus, perlažas ant tiltų – niekuo nenusileidžia mechaniniams atitikmenims. Tiesą sakant ant jo net nėra žymėjimo, kad tai ETA – pagrindinėj plokštėj yra tik simbolio Ω  bei skaičiaus 1400 įspaudai.

Kaip minėjau kai rašiau apie kvarcinius laikrodžius – tai, kad mechanizmas yra kvarcinis, tikrai netrukdo… jei jo kokybė ir atlikimas yra atitinkami.

Korpusas: Kaip minėta – korpusas Omega Aquaterra stiliaus. Žinoma ne originalus, o kiniškas, dėl to ir skirtas kiniškam 2813. Kadangi Omega 1400 gerokai plonesnis negu 2813, todėl siekiant, kad prisukimo velenėlis būtų tinkamame aukštyje, teko ištekinti žiedą-tarpinę tarp ciferblato ir korpuso. Padariau jį raudoną – manau, kad išties gerai atrodo. Kitas atitinkamas žiedas buvo ištekintas priešingoje pusėje idant laikytų mechanizmą.

Ciferblatas: IWC Pilot stiliaus – buvo per didelis (35,5mm) tad teko jį atsargiai apšlifuoti kol tiko (33,8mm).

Rodyklės: Kaip minėta Zenith Type 20 Montre d’aeuroneuf stiliaus – aukštos kokybės šveicariškos.

Dirželis: 20mm veršiuko odos Zurich juodas su raudonom siūlėm – priderintas stilistiškai prie laikrodžio.

Svoris: 67g (įskaitant apyrankę).

Updated: 2022-01-08 — 21:38

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *